FAQ

Winter 7

Onderwerpen

Bestellen

  • +

    Hoe plaats ik een bestelling?

    Stap 1. Kies jouw nieuwe fotokaart(en) uit
    Stap 2. Plaats je fotokaart(en) in je winkelmand
    Stap 3. Ga naar je winkelmand en klik op 'IK GA BESTELLEN'
    Stap 4. Vul je gegevens in en klik op 'DOORGAAN'
    Stap 5. Selecteer een verzendoptie en klik op 'DOORGAAN'
    Stap 6. Selecteer een betaalmethode en klik op 'DOORGAAN'
    Stap 7. Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes. In deze stap kun je ook eventuele kortingscodes invoeren.
    Stap 8. Klik op 'BESTELLEN EN BETALEN'. Je zal automatisch doorgeleid worden naar de betaalpagina van jouw keuze.

  • +

    Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    Een kortingscode kan ingewisseld worden in de laatste stap van het bestelproces. Bij de stap 'Overzicht' heb je onderaan de mogelijkheid een kortingscode in te vullen. Klik na het invullen van je kortingscode op 'Toevoegen' en de kortingscode staat er bij in het overzicht.

  • +

    Ik heb fotokaarten besteld, wat nu?

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst en de betaling hebt voltooid, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging van je bestelling. Wij gaan vervolgens zo snel mogelijk je bestelling verwerken.

    Heb je gekozen voor Verzending via PostNL? Dan dragen we jouw bestelling - na verwerking - over aan PostNL.

    Bevindt het door jouw ingevuld adres zich in Genemuiden, IJsselmuiden of Urk en heb je gekozen voor GRATIS bezorging? Dan komen wij - na verwerking - je bestelling zo snel mogelijk bezorgen.

  • +

    Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging binnenkrijgt. Het kan ook zijn dat de e-mail wordt tegen gehouden door je spamfilter en in je spam/ongewenste inbox is terecht gekomen. Check daarom altijd je spam inbox even.

    Heb je na een uur nog geen e-mail van ons ontvangen en heeft er wel een betaling plaatsgevonden? Neem dan contact met ons op.

  • +

    De fotokaart die ik graag zou willen bestellen is uitverkocht. Komt deze nog op voorraad?

    Heb je een leuke fotokaart gezien maar is deze uitverkocht? Neem contact met ons op en dan kijken wij wat we voor je kunnen doen.

  • +

    Mijn kortingscode werkt niet, hoe kan dat?

    Wat vervelend dat je kortingscode niet werkt!

    Het kan zijn dat de code niet juist is ingevuld. Controleer altijd goed of je de juiste code hebt ingevuld. Kijk ook of er aan het begin of aan het eind van de code geen spaties staan.

    Daarnaast kan het zijn dat de code niet meer geldig is. De actie is dan helaas verlopen. Verder is het goed om te weten dat een kortingscode maar één keer gebruikt kan worden.

  • +

    Kan ik mijn bestelling ook laten leveren in het buitenland?

    Momenteel leveren we nog geen bestelling in het buitenland, maar wellicht dat we dit in de toekomst wel gaan doen!

  • +

    Ik wil graag kaarten bestellen, maar helaas bezorg je niet in mijn woonplaats, is er een andere mogelijkheid?

    Jazeker, je kunt kiezen voor de optie verzending. Je betaalt dan €3,95 aan verzendkosten. Vind je de verzendkosten te hoog, neem dan even contact met ons op dan kijken we naar de mogelijkheden. We denken graag met je mee.

  • +

    Wat betekend de voorraadstatus 'Momenteel uitverkocht'?

    Dit betekent dat we de betreffende fotokaart even niet op voorraad hebben.